Medium: la nova xarxa social i jo

Fa relativament poc temps vaig descobrir quasi per casualitat Medium, una  nova xarxa social, dels creadors de twitter i blogger. La idea era crear una plataforma on donar cabuda a idees personals e intransferibles. M’agradà.
En vaig inscriure amb poca confiança, però. Hi ha tanta morralla en la xarxa com contingut de valor incalculable.
La qüestió és que vaig entrar i vaig llegir un post de Bret Easton Eallis, un escritor que en va colpejar amb molta força allà pels anys noranta quan va caure en les meues mans «Menos que cero» gràcies a un bon amic amb qui he acabat compartint vida i família.
Easton Ellis escrivia sobre el seu pròxim llibre, com va començar la pulsió d’una nova novel.la…i em vaig sentir tan afortunada…encara que desprès de Menos que cero, cap llibre seu m’haja impactant de la mateixa manera.
En qualsevol cas, vaig pensar que si, que mereixia la pena aquesta nova xarxa…encara que per estar en fase beta, soles podien escriure els convidats.
Fa un parell de setmanes, una gran sorpresa em va apareixer en forma de mail a la bústia d’entrada. Medium donava un pas mes endavant i començava a convidar a mes gent a escriure. I em varen convidar. Si, ja se que és una tonteria, però m’alegrà el dia.
I vaig escriure el primer post, un poc amb vergonya i amb la sensació de no estar a l’altura,  i el segon, amb molt d’ amor pel que estava escrivint per quant tenia de personal i el tercer, amb l’enamorament que sorgix quan veus alguna cosa que et sacsa i et fa sentir com si tingueres 18 anys de nou, quan no paraves d’enamorar-te de un món que no parava de sorprendre’t. I no veig el moment de seguir escrivint….
Crec que pot ser una plataforma amb un llarg i sòlid futur….el temps ens dirà!


Hace relativamente poco tiempo descubrí casi por casualidad Medium, una nueva red social de los creadores de twitter y blogger. La idea era crear una plataforma donde dar cabida a ideas personales e intransferibles. Me gustó. 


Me inscribí con poca confianza sin embargo. Hay tanta morralla en la red como contenido de valor incalculable.


La cuestión es que entré y leí un post de Bret Easton Eallis, un escritor que golpeó con mucha fuerza allá por los años noventa cuando cayó en mis manos «*Menos que cero» gracias a un buen amigo con quien he acabado compartiendo vida y familia. 


Easton Ellis escribía sobre su próximo libro, como empezó la pulsión de una nueva novela…y me sentí tan afortunada…aunque después de Menos que cero, ningún libro suyo me haya impactando del mismo modo.


En cualquier caso, pensé que si, que merecía la pena esta nueva red…aunque por estar en fase beta, solo podían escribir los invitados.


Hace un par de semanas, una gran sorpresa apareció en forma de mail en mi buzón de entrada. Medium daba un paso más  y empezaba a invitar a otra gente a escribir. Y me invitaron. Si, ya se que es una tonteria, pero me alegró el día. 


Y escribí el primero post, un poco con vergüenza y con la sensación de no estar a la altura, y el segundo, con mucho de amor por lo que estaba escribiendo por cuánto tenía de personal y el tercero, con el enamoramiento que surge cuando ves algo que te zarandea y te hace sentir como si tuvieras 18 años de nuevo, cuando no parabas de enamorarte de un mundo que no paraba de sorprenderte. Y no veo el momento de seguir escribiendo….


Creo que puede ser una plataforma con un largo y sólido futuro….el tiempo nos dirá!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *