Deixar de fumar: cara B / Dejar de fumar: cara B

Porte un mes sense fumar i açò és el que hi ha.

Ja ha passat el temps suficient. Hauries de pensar que el fumar pertany al passat, no obstant açò i en contra de qualsevol suposat raonable, l’agonia no ha fet més que començar. Estàs en el moment exacte en el qual t’adones que el dia té moltes més hores de les que t’agradaria i no aconsegueixes ocupar-les malgrat haver desitjat açò durant tota la teua vida anterior.

També de sobte sembla que tens més de dues mans i jo, personalment, m’imagine com un home orquestra solament que en lloc d’instruments, faig malabars amb un munt de tentempiés.

Perquè estàs vivint una nova vida i el buit que et deixa viure sense fum es pot omplir de moltes maneres.

Si.

Ja sabem que hi ha gent que no sent aqueix buit i que deixa de fumar feliç pels segles dels segles, però si no pertanys a aquest grup, tindràs unes ganes terribles de córrer, de fer spinning (!?!), nadar fins a caure exhaust, menjar-te tots els dolços del forn del barri o fer una tesi sobre la insuportable levitat de l’ésser.

A mi companys.. m’ha pegat pel macramé!!!!

(Si, ja sé que la foto no és exactament macramé, però és que me-n’he recordat de l’Almodovar d’Entre Tenebres i no he pogut contenir-me!)




Llevo un mes sin fumar y esto es lo que hay.

Ya ha pasado el tiempo suficiente. Deberías pensar que el fumar pertenece al pasado, sin embargo y en contra de cualquier supuesto razonable, la agonía no ha hecho más que empezar. Estás en el momento exacto en el que te das cuenta que el día tiene muchas más horas de las que te gustaría y no consigues ocuparlas a pesar de haber deseado esto durante toda tu vida anterior.

También de repente sientes que tienes más de dos manos y yo, personalmente, me imagino como un hombre orquesta solo que en lugar de instrumentos, hago malabares con un montón de tentempiés.

Porque estás viviendo una nueva vida y el vacío que sientes sin humo se puede llenar de muchas maneras.

Si.

Ya sabemos que hay gente que no siente ese vacío y que deja de fumar feliz por los siglos de los siglos, pero si no eres de los que pertenece a este grupo,  tendrás unas ganas terribles de correr, de hacer spinning, nadar hasta caer exhausto, comerte todos los dulces del horno del barrio o hacer una tesis sobre la insoportable levedad del ser.


A mi compañeros, me ha dado por el macramé!


(Si, ya se que lo de la foto no es macramé, pero me he acordado del Almodovar de Entre Tinieblas y no he podido contenerme!)


Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.